Falsafah pendidikan menurut Ibn Khaldun dan John Dewey : kajian perbandingan / Abd Munir bin Mohamed Noh

Disertasi yang bertajuk Falsafah Pendidikan Menurut Ibn Khaldūn dan John Dewey : Kajian Perbandingan difokuskan kepada konsep, matlamat dan kaedah-kaedah pendidikan yang telah digunakan oleh mereka dalam usaha untuk memacu dan melangsungkan aktiviti pendidikan menurut perspektif dan pemikiran masing...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Mohamed Noh, Abd Munir
Format: Thesis
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://studentsrepo.um.edu.my/5315/
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/6/muka_hadapan_1_%26_2.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/7/PENDAHULUAN_(abstrak%2Dpenghargaan%2Disi_kandungan%2Dtransliterasi).pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/8/TESIS_PENUH_%2D_BETUL_PUNYA.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/4/BAB_SATU.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/1/BAB_DUA.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/5/BAB_TIGA.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/2/BAB_EMPAT.pdf
http://studentsrepo.um.edu.my/5315/3/BAB_LIMA.pdf