Penggunaan pakej multimedia C2HADAM menggunakan pendekatan PBL bagi kursus sains
Bab ini membincangkan kesan penggunaan perisian multimedia C2HADAM yang dibangunkan menggunakan pendektan Pembelaran Berasaskan Masalah (Problem Based Learning) secara hibrid. Perbincangan berfokus kepad pelajar sekolah bestari Tingkatan 2 di Shah Alam Selangor.
| Main Authors: | , |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Book Chapter |
| Language: | English |
| Published: |
Penerbit UPM
2010
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/29/ http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/29/1/FAAIZAH_CADE%5BEDITEDJULY2010%5D.doc |
| Summary: | Bab ini membincangkan kesan penggunaan perisian multimedia C2HADAM yang dibangunkan menggunakan pendektan Pembelaran Berasaskan Masalah (Problem Based Learning) secara hibrid. Perbincangan berfokus kepad pelajar sekolah bestari Tingkatan 2 di Shah Alam Selangor. |
|---|