Wanita terus kuasai IPTA

Pelajar wanita masih menguasai tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) apabila 58.6 peratus (61,750 pelajar) daripada 105,377 pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran di IPTA bagi sesi pengajian 2010/2011 adalah daripada golongan itu.

Bibliographic Details
Main Author: Utusan Malaysia
Format: Newspaper
Language:English
Malay
Published: 2010
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/1/scan0014.pdf
_version_ 1848841192428535808
author Utusan Malaysia,
author_facet Utusan Malaysia,
author_sort Utusan Malaysia,
building UPM Institutional Repository
collection Online Access
description Pelajar wanita masih menguasai tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) apabila 58.6 peratus (61,750 pelajar) daripada 105,377 pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran di IPTA bagi sesi pengajian 2010/2011 adalah daripada golongan itu.
first_indexed 2025-11-15T07:39:20Z
format Newspaper
id upm-9607
institution Universiti Putra Malaysia
institution_category Local University
language English
Malay
last_indexed 2025-11-15T07:39:20Z
publishDate 2010
recordtype eprints
repository_type Digital Repository
spelling upm-96072013-05-27T07:42:36Z http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/ Wanita terus kuasai IPTA Utusan Malaysia, Pelajar wanita masih menguasai tempat di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) apabila 58.6 peratus (61,750 pelajar) daripada 105,377 pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran di IPTA bagi sesi pengajian 2010/2011 adalah daripada golongan itu. 2010-07-05 Newspaper NonPeerReviewed application/pdf en http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/1/scan0014.pdf Utusan Malaysia, Wanita terus kuasai IPTA. (5 July 2010), (Call Number: UNSPECIFIED) Malay
spellingShingle Utusan Malaysia,
Wanita terus kuasai IPTA
title Wanita terus kuasai IPTA
title_full Wanita terus kuasai IPTA
title_fullStr Wanita terus kuasai IPTA
title_full_unstemmed Wanita terus kuasai IPTA
title_short Wanita terus kuasai IPTA
title_sort wanita terus kuasai ipta
url http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9607/1/scan0014.pdf